• Bestel voor 22:00 uur en het wordt morgen gratis bij je bezorgd!
  • Gratis binnen 30 dagen te retourneren
  • 2 jaar garantie op het hele assortiment
  • Altijd de laagste prijs
Omschrijving

Overal muziek, ook zonder stopcontact, met de Vonyx VPS10 mobiele geluidsinstallatie

De Vonyx VPS10 mobiele geluidsinstallatie is voorzien van een ingebouwde accu. Hierdoor heb je werkelijk altijd en overal muziek omdat hij geheel draadloos werkt. Geen gehannes met snoeren en kabels, gewoon direct klaar voor gebruik. Ook draadloze audiostreaming behoort tot de mogelijkheden want de VPS10 is voorzien van een Bluetooth module en een interne USB / SD mp3 speler. De VPS10 biedt een hoge mate van vrijheid en zorgt ervoor dat jij altijd en overal geniet van jouw favoriete artiest. Muziek, spraak, zang of zelfs gitaar het is allemaal mogelijk met de VPS10 en door het uitschuifbare handvat en de wieltjes neem je hem heel gemakkelijk overal mee naartoe.

Vermogen

De VPS10 is voorzien van een ingebouwde 250W versterker die zorgt voor de aansturing van de 10" woofer. Met dit vermogen kan de Vonyx VPS10 prima gebruikt worden voor het geven van feestjes in huis of in de tuin. Maar ook voor gebruik in de schuur, in de slaapkamer of op de camping kan de VPS10 prima gebruikt worden. Voor de stroomvoorziening kan gekozen worden voor de ingebouwde accu, netspanning (stopcontact) of voor een externe 12V accu (bijvoorbeeld een auto accu). Mogelijkheden genoeg om niet zonder muziek te hoeven zitten.

Mogelijkheden

De VPS10 beschikt over vele mogelijkheden voor het weergave van muziek of spraak. De Bluetooth module zorgt ervoor dat het mogelijk is om een draadloze verbinding te maken met bijvoorbeeld een laptop of telefoon. Muziek die je hierop afspeelt wordt draadloos weergegeven door de VPS10. Een andere optie is de ingebouwde USB / SD mp3 speler. Steek een USB stick of SD kaart met mp3 muziek in de speler en hij speelt jouw muziek feilloos af. Een laatste mogelijkheid is het aansluiten van een audiobron (CD speler, mixer, laptop zonder Bluetooth mogelijkheid, etc.) via de RCA (tulp) AUX aansluiting.

Singer-songwriter

De VPS10 is niet alleen geschikt voor het geven van feestje of voor het weergeven van een achtergrondmuziekje. Want door de meegeleverde draadloze microfoon kan je ook naar hartelust meezingen met de muziek. Daarnaast beschikt hij over een gitaaraansluiting zodat het zelfs mogelijk is om jezelf te begeleiden of om een intiem optreden te geven. Een extra microfoon aansluiting zorgt ervoor dat een extra bedrade microfoon aangesloten kan worden. Lekker met zijn tweëen zingen is dus zeker mogelijk! Bekijk hiervoor onze pagina met betaalbare microfoons. Op het signaal van zowel de meegeleverde als de eventueel extra aan te sluiten microfoon kan een echo effect worden meegegeven voor extra mooie klank.

Headset als losse accessoire

Soms is het handiger om je handen vrij te houden en dan is de meegeleverde handmicrofoon gewoon even niet handig. In dat geval kan de Vonyx VPS10BP headset uitkomst bieden. Deze headset is als losse accessoire verkrijgbaar. Let er wel op dat deze headset op dezelfde frequentie werkt als de meegeleverde handmicrofoon. Het is daardoor niet mogelijk om de handmicrofoon en de headset tegelijkertijd (samen) te gebruiken.

Kenmerken

• Actief mobiel systeem met 250W versterker
  • Ingebouwde accu voor draadloze werking