• Bestel voor 22:00 uur en het wordt morgen gratis bij je bezorgd!
  • Gratis binnen 30 dagen te retourneren
  • 2 jaar garantie op het hele assortiment
  • Altijd de laagste prijs
Omschrijving

Vonyx VMM-K402, perfect voor de thuis studio of voor kleine live settings

VDe onyx VMM-K402 is een 4 kanaals muziekmixer die zich in de kleine settings perfect thuis voelt. De mixer is perfect voor een gezellige avond karaoke maar kan ook prima gebruikt worden voor de (beginnende) zanger(es) die met weinig apparatuur werkt. De mixer is voorzien van 2 kanalen met een lijn of microfoon ingang en beschikt daarnaast nog over een kanaal met de functies Bluetooth, USB mp3 speler, lijn ingang en pc interface. Elk kanaal kan voorzien worden van effect, hiervoor is een effectprocessor aanwezig met 16 effecten. Dit, en nog meer, maken de Vonyx VMM-K402 perfect voor talloze (hobbymatige) doeleinden.

Mogelijkheden en aansluitingen

Ondanks zijn compacte formaat beschikt de VMM/K402 over behoorlijk wat mogelijkheden. De eerste twee kanalen kunnen gebruikt worden voor het aansluiten van een microfoon of andere audiobron (lijningang). Om het gebruik van de vaak betere condensator microfoons mogelijk te maken zijn deze kanalen uitgerust met een schakelbare fantoomvoeding (+48V). De 3-bands equalizer maakt het mogelijk om voor deze kanalen de hoge, midden en lage tonen te regelen om zo alle kanalen perfect op elkaar af te kunnen stemmen. Kanalen 3 en 4 zijn samengevoegd tot een stereokanaal met meerdere opties. Zo beschikt de mixer over een ingebouwde bluetooth, mp3 en pc interface module. Hiermee kan via Bluetooth een draadloze verbinding worden gemaakt met bijvoorbeeld een telefoon of tablet. Een andere mogelijkheid is om een USB stick met mp3 muziek in te steken. De interne mp3 speler speelt de muziek vervolgens rechtstreeks vanaf de USB stick af. De pc interface maakt het mogelijk om de mixer via een USB kabel (meegeleverd) te verbinden met een computer. De mixer wordt dan gezien als een geluidskaart waarna muziek, die op de pc wordt afgespeeld, via de USB verbinding op kanaal 3/4 hoorbaar is. Andersom is het ook mogelijk om via de pc opnames te maken van de eindmix van de mixer. De laatste mogelijkheid voor kanalen 3/4 is de lijningang. Met een schakelaar kan gekozen worden om de interne unit niet te gebruiken en om via kanaal 3/4 een externe audiobron te gebruiken.

Digital Sound Processor

Naast alle mogelijke aansluitingen en verbindingsmogelijkheden zou je bijna vergeten dat er nog een DSP (Digital Sound Processor) in de mixer is ingebouwd. Deze effect processor zorgt ervoor dat er effect een kanaal (of meerdere kanalen) toegevoegd kan worden. Kies hiervoor simpel uit een van de zestien effecten en vervolgens kan het gekozen effect op de kanalen ingemixt worden. Vooral bij zang (of karaoke) is dit een prachtige optie om zo een betere en professionelere klank te krijgen.

Kenmerken

• 2 Mono microfoon/lijn ingangen (Combi XLR/6.3mm Jack)
  • 1 Stereo lijn ingang (6.3mm Jack of RCA)