Op voorraad

• Bestel voor 22:00 uur en het wordt morgen gratis bij je bezorgd!
  • Gratis binnen 30 dagen te retourneren
  • 2 jaar garantie op het hele assortiment
  • Altijd de laagste prijs
Omschrijving

De Vonyx ST100 Mobiele installatie met accu, draadloze microfoons en twee microfoonstandaard is een mobiele geluidsinstallatie die volledig draadloos kan werken, ook op plekken waar geen netstroom voor handen is. Dit maakt de ST100 perfect geschikt voor vele (mobiele) toepassingen zoals conferenties, product demonstraties en toespraken. De 2 draadloze microfoons met bijbehorende standaards zorgen ervoor dat je direct klaar bent voor gebruik waar je maar wilt. Meenemen is zéér eenvoudig door de uitschuifbare handgreep en de wieltjes.

Specificaties
SKU
60000268
Merk
Vonyx
Aantal microfoons
3
Type microfoon
Draadloze handmicrofoon
Vermogen
250 Watt
Tophat
Ja
Aantal microfooningangen
Geen
Overige opties
Afstandsbediening
Oplaadbare accu
Ja
Aansluiting speaker
3,5 mm jack
Inclusief afstandsbediening
Ja
Aantal speakers
1
EAN Code
8720105703287
Dit zit er in deze set:
Vonyx MS10 Microfoonstandaard zwart in hoogte verstelbaar incl. microfoonhouder Vonyx MS10 Microfoonstandaard zwart in hoogte verstelbaar incl. microfoonhouder

Omschrijving

De Vonyx MS10 is een uiterst stabiele microfoonstandaard van uitstekende kwaliteit. De standaard is eenvoudig in hoogte verstelbaar en heeft een minimale hoogte van 1 meter en een maximale hoogte van 2.2 meter. Vanzelfsprekend is ook de hengel van de standaard in hoogte en lengte verstelbaar voor een perfecte plaatsing van een microfoon. De standaard wordt compleet geleverd inclusief een microfoonhouder en een schroefadapter. Na ontvangst van deze microfoonstandaard kan je je microfoon direct in de standaard plaatsen zodat je je handen vrij houdt.

Stabiele microfoonstandaard

De stabiliteit van de MS10 microfoonstandaard is vooral te danken aan de uitvouwbare voet die voorzien is van 3 poten. Door deze 3 poten staat de microfoonstandaard zeer stabiel. Omdat de standaard eenvoudig is in te klappen is de standaard na gebruik eenvoudig op te bergen of mee te nemen. Bij een volledig opgevouwen standaard blijft er een pakketje van 90 x 9 x 7cm over. De MS10 is hierdoor ook ideaal voor tijdelijk of mobiel gebruik.

Kenmerken

• Stabiele standaard met uitklapbare voet
  • In hoogte verstelbaar
  • In hoogte en lengte verstelbare hengel
  • Levering inclusief microfoonhouder en adapter

Specificaties

• Buis: 700 x 14mmø
  • Hoogte: 1m (minimaal) tot 2.2 meter (maximaal)
  • Afmetingen (opgevouwen): 900 x 90 x 70mm
  • Gewicht: 1.5kg
Vonyx ST100 mobiele geluidsinstallatie met Bluetooth Vonyx ST100 mobiele geluidsinstallatie met Bluetooth

Omschrijving

De Vonyx ST100, de verbeterde en geüpgrade versie van de Skytec ST100

Met de Vonyx ST100 mobiele geluidsinstallatie met o.a. Bluetooth en CD/USB speler heb je overal geluid. De 250W installatie is namelijk voorzien van een ingebouwde accu die het systeem van stroom voorziet op plaatsen waar geen stopcontact aanwezig is. De gehele installatie wordt geleverd incl. drie microfoons waarvan er twee draadloos zijn. Het draaien van muziek of het geven van een presentatie is nog nooit zo eenvoudig geweest.

De ST100 MK2 is voorzien van meerdere mogelijkheden voor het afspelen van muziek. Met de ingebouwde Bluetooth module is het mogelijk om draadloos vanaf bijv. een telefoon of tablet te streamen. Met de ingebouwde CD speler speel je je CD's eenvoudig af. Op de USB aansluiting kan een USB stick met mp3 muziek aangesloten worden die dan rechtstreeks vanaf de USB stick afgespeeld wordt. Hetzelfde geldt voor de SD kaart aansluiting waarin een SD kaart met mp3 muziek gestoken kan worden. De ingebouwde CD speler maakt het systeem af zodat je ook je CD's kunt blijven draaien. Op de achterzijde van het toestel bevindt zich een lijningang voor het aansluiten van een externe bron zoals bijv. een computer of laptop. Alles is dus mogelijk en door de ingebouwde accu is het dus ook overal mogelijk, waar je maar wilt.

De Vonyx ST100 MK2 wordt geleverd incl. drie microfoons. Twee zijn er draadloos (UHF) en één is er bedraad. Dit maakt de ST100 perfect voor presentaties, toespraken etc. maar natuurlijk ook voor karaoke. Zing maar lekker mee met je favoriete muziek en als je niet zingen kan.... geen probleem! Je hebt immers geen stopcontact nodig dus je kunt los gaan waar je maar wilt.

Een mobiele geluidsinstallatie zoals de Vonyx ST100 MK2 kenmerkt zich niet alleen door de ingebouwde accu. Dat maakt hem natuurlijk uiterst mobiel maar er is meer. De ST100 MK2 is voorzien van een uitschuifbaar handvat en wieltjes waardoor je hem eenvoudig meeneemt en achter je aan rolt. Ideaal voor dagelijks gebruik op bijvoorbeeld beurzen of shows. Je neemt hem na afloop weer makkelijk mee, geen probleem. Met de ingebouwde tophat (gat in de onderkant) zet je het gehele systeem eenvoudig op een standaard. Hiermee wordt een betere spreiding van het geluid verkregen voor een betere verstaanbaarheid.

Kenmerken

• Ingebouwde 250W versterker
  • 1x bekabelde microfoon